ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ
Banner Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης

🔴ΠΕΣΕΚ: Ψήφισμα αλληλεγγύης στο ΣΕΠΕ «ο Αριστοτέλης» και στην πρόεδρό του, Ντίνα Ρέππα, που διώκεται για τη συνδικαλιστική της δράση

Φωτογραφία @ ΣΕΠΕ «ο Αριστοτέλης»



Το διοικητικό συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών (ΠΕΣΕΚ) εκφράζει την αμέριστη αλληλεγγύη και συμπαράστασή του προς το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ο Αριστοτέλης» και την πρόεδρό του, συναδέλφισσα Ντίνα Ρέππα, απέναντι στη μήνυση για «συκοφαντική δυσφήμηση» που κατατέθηκε σε βάρος της για την άσκηση των συνδικαλιστικών της καθηκόντων και την υλοποίηση των συλλογικών αποφάσεων του Σωματείου από την πρώην αναπληρώτρια διευθύντρια του 144ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας.

Η δίωξη αυτή αποτελεί συνέχεια της βιομηχανίας πειθαρχικών και δικαστικών διώξεων που έχει εξαπολυθεί ενάντια στο μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα. Αφορμή στάθηκε η ομόφωνη καταγγελία του «Αριστοτέλη» για τις παράτυπες ενέργειες της τότε αναπληρώτριας διευθύντριας του συγκεκριμένου σχολείου, η οποία παραβίασε απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με την απεργία-αποχή από την «αξιολόγηση»: παραποίησε το πρακτικό του στο ΙΕΠ για να παρακάμψει τη συλλογική απόφαση. Μάλιστα, η επίσημη προανακριτική έρευνα της υπηρεσίας δικαίωσε το Σύλλογο Διδασκόντων, χαρακτηρίζοντας τις σχετικές ενέργειες παράτυπες.

Η συγκεκριμένη μήνυση δεν αφορά μόνο σε ένα πρόσωπο ή σωματείο. Αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης, ενορχηστρωμένης προσπάθειας ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής δράσης και της ελεύθερης έκφρασης των σωματείων, επιβολής «σιγής νεκροταφείου» μέσα στα σχολεία, ώστε να περάσει χωρίς αντιστάσεις η κυβερνητική πολιτική της «αξιολόγησης» και της κατηγοριοποίησης των σχολείων, μέσω της τρομοκράτησης και του εκφοβισμού των εκπαιδευτικών με την απειλή ποινικών και πειθαρχικών περιπετειών, όπως αυτός της «δυνητικής αργίας» (απόλυσης).

Σε μια περίοδο που οι διώξεις πολλαπλασιάζονται σε όλη τη χώρα (Ζάκυνθος, Θεσσαλονίκη, Μαρούσι, Νέα Σμύρνη, Πειραιάς κ.ά.), η υπεράσπιση των συνδικαλιστικών ελευθεριών αποτελεί υπόθεση ολόκληρου του εργατικού κινήματος και όχι μόνο του εκπαιδευτικού, το οποίου έχει αποδείξει ότι οι αγώνες για τη δημοκρατία, τις συνδικαλιστικές ελευθερίες και το δημόσιο σχολείο δεν μπορούν να φιμωθούν.

Ως Συνταξιούχοι Εκπαιδευτικοί, που υπηρετήσαμε τη δημόσια εκπαίδευση και συμμετείχαμε στους αγώνες του κλάδου, δηλώνουμε ότι στεκόμαστε στο πλευρό της Ντίνας Ρέππα και του ΣΕΠΕ «ο Αριστοτέλης». Καταδικάζουμε κάθε προσπάθεια εκφοβισμού και τρομοκράτησης των σωματείων και υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα των εργαζομένων να οργανώνονται, να αγωνίζονται και να υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους, καθώς και να εκφράζονται ελεύθερα.

Απαιτούμε:

• Να παυθεί άμεσα κάθε δίωξη σε βάρος της συναδέλφισσας Ντίνας Ρέππα.
• Να σταματήσει η ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης.
• Να διασφαλιστούν οι συνδικαλιστικές ελευθερίες και τα δημοκρατικά δικαιώματα όχι μόνο στο χώρο της εκπαίδευσης αλλά και σε κάθε εργασιακό χώρο.

Η συνδικαλιστική δράση δεν ποινικοποιείται.

Καμία μόνη και κανένας μόνος απέναντι στον αυταρχισμό.

Αθήνα, 23-06-26 

Για το Δ.Σ. της ΠΕΣΕΚ

Ο πρόεδρος
Γρηγόρης Καλομοίρης

 Ο γενικός γραμματέας
Σταμάτης Νικολάου

 


🔗 Εδώ για να κατεβάσετε το ψήφισμα αλληλεγγύης σε μορφή pdf.

Σχόλια