🔵Υπόμνημα του Παραρτήματος Χανίων της ΠΕΣΕΚ προς το Δημοτικό Συμβούλιο Χανίων για το δημόσιο αγαθό της υγείας
| Φωτογραφία @ zarpanews.gr |
«Ζουν οι αρχές, γιατί πώς αλλιώς θα μπορούσαν να νεκρωθούν αν δεν σβήσουν οι παραστάσεις που ανταποκρίνονται σε αυτές; Το να τις ζωντανεύεις συνεχώς εξαρτάται από σένα»
Τα νοσηλευτικά ιδρύματα του νομού μας (Νοσοκομείο, κέντρα υγείας, περιφερειακά ιατρεία) βρίσκονται σε τραγική κατάσταση, κυρίως όσον αφορά το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό αλλά και τις υποδομές. Τα χειρουργεία το ένα μετά το άλλο κλείνουν λόγω έλλειψης προσωπικού, πανάκριβα μηχανήματα δεν λειτουργούν γιατί δεν υπάρχουν οι κατάλληλοι χειριστές, οι γιατροί παραιτούνται γιατί δεν μπορούν να δουλεύουν πια σε συνθήκες γαλέρας με αμοιβές που καλύπτουν ίσα-ίσα το νοίκι στην πόλη μας.
Απαιτούμε:
Τον διπλασιασμό των μισθών του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού.
- Ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και οριστική αποβολή της υπερεργασίας για τους εργαζόμενους στην υγεία.
- Άμεση επαναλειτουργία όλων των τμημάτων του νοσοκομείου μας (χειρουργεία, παιδιατρικό κ.λπ.) με την πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού.
- Εξεύρεση κατοικιών για τους νεοπροσλαμβανόμενους στα νοσηλευτικά ιδρύματα και τα σχολεία, σε δύο κατευθύνσεις ως προσωρινή λύση:
-Την ενοικίαση μικρών ξενοδοχείων με κρατική χρηματοδότηση.
-Την χρήση οικιών που ανήκουν στους Δήμους, με επίσης κρατική χρηματοδότηση για την ανακατασκευή τους, ούτως ώστε οι Δήμοι να μπορούν να υπηρετήσουν τον κοινωνικό τους ρόλο.
Είμαστε αντίθετοι στην επιδότηση ενοικίου που αποφάσισαν ορισμένοι Δήμοι, ιδιαίτερα νησιωτικοί, γιατί έτσι αυξάνονται τα ενοίκια συνολικά στη χώρα.
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο εργατικό κέντρο με τη συμμετοχή πολλών σωματείων, αποφασίστηκαν κινητοποιήσεις με επίκεντρο την κατάσταση στο νοσοκομείο μας. Ζητάμε τη συμμετοχή του Δήμου (Δήμων) σε αυτές τις κινητοποιήσεις.
Από το Συντονιστικό Όργανο του Παραρτήματος Χανίων της ΠΕΣΕΚ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου