🕤24ΙΟΥΝ26: Όλοι/όλες στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΠΔΕ Αττικής. Αλληλεγγύη στους διωκόμενους εκπαιδευτικούς, Παναγιώτη Χουντή και Ζήση Γκέρτσο
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών (ΠΕΣΕΚ) εκφράζει τη συμπαράστασή του στους συναδέλφους Παναγιώτη Χουντή και Ζήση Γκέρτσο, οι οποίοι παραπέμπονται στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο για τη συμμετοχή τους στις κινητοποιήσεις της 6ης Δεκεμβρίου 2020, ημέρας μνήμης της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
Πρόκειται για μια υπόθεση που ξεκίνησε μέσα στην περίοδο των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας και συνεχίζεται έξι χρόνια μετά, παρά το γεγονός ότι οι διωκόμενοι εκπαιδευτικοί έχουν ήδη αθωωθεί από τα ποινικά δικαστήρια. Ωστόσο, οι πειθαρχικές διώξεις εξακολουθούν να παραμένουν ενεργές, επιβεβαιώνοντας ότι στόχος δεν είναι η απονομή δικαιοσύνης αλλά η τρομοκράτηση όλων όσοι αγωνίζονται, εκφράζονται και συμμετέχουν στη συνδικαλιστική και κοινωνική δράση.
Οι διώξεις αυτές δεν είναι μεμονωμένα περιστατικά. Αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης πολιτικής ποινικοποίησης από την κυβέρνηση της ΝΔ της συνδικαλιστικής δράσης και περιστολής των δημοκρατικών δικαιωμάτων στον χώρο της εκπαίδευσης. Τα τελευταία χρόνια πληθαίνουν τα πειθαρχικά, οι διώξεις και οι απειλές σε βάρος εκπαιδευτικών που υπερασπίζονται το δημόσιο σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τις συλλογικές αποφάσεις των σωματείων τους.
Η ΠΕΣΕΚ στέκεται αλληλέγγυα σε όλους τους διωκόμενους εκπαιδευτικούς και δηλώνει ότι οι αγώνες για δημοκρατία, ελευθερία, αξιοπρέπεια και δημόσια παιδεία δεν μπορούν να φιμωθούν. Η τρομοκρατία, οι πειθαρχικές διώξεις και οι απειλές δεν πρόκειται να κάμψουν το εκπαιδευτικό κίνημα.
Καλούμε τους Συνταξιούχους Εκπαιδευτικούς, κάθε εργαζόμενο και δημοκρατικό πολίτη να δώσουν το «παρών» στη συγκέντρωση αλληλεγγύης την Τρίτη 24 Ιουνίου, στις 9.30πμ., στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΠΔΕ Αττικής (Ξενίας 24, Αθήνα).
Απαιτούμε:
• Την πλήρη απαλλαγή των συναδέλφων Παναγιώτη Χουντή και Ζήση Γκέρτσου
• Την άμεση παύση όλων των πειθαρχικών και συνδικαλιστικών διώξεων σε βάρος των εκπαιδευτικών
• Την επιστροφή της Χρύσας Χοτζόγλου στο σχολείο και την άρση κάθε μέτρου δυνητικής αργίας
• Να μπει τέλος στην ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης και των δημοκρατικών δικαιωμάτων.
Η συνδικαλιστική δράση δεν είναι πειθαρχικό παράπτωμα.
Κάτω τα χέρια από τους αγωνιστές εκπαιδευτικούς.
Στο δρόμο σπάμε την τρομοκρατία – Οι αγώνες θα νικήσουν.
Αθήνα, 23-06-26
Για το Δ.Σ. της ΠΕΣΕΚ
Ο πρόεδρος | Ο γενικός γραμματέας |
🔗 Εδώ για το κάλεσμα σε μορφή pdf.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου