ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΕ.
Η Π.Ε.Σ.ΕΚ σε έχει ΑΝΑΓΚΗ και την έχεις ΑΝΑΓΚΗ. Από την πενιχρή σύνταξή σου ενίσχυσε την Ένωση. Γράψου στο σωματείο και ενημέρωσε και άλλους για την λειτουργία του. Κατέβασε την Αίτηση εγγραφής και ενημέρωσε μας με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

menu

.

Print Friendly and PDF

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2021

Επιστολή συνταξιούχου εκπαιδευτικού στον ΕΟΠΥΥ για την κοστολόγηση των φαρμάκων

 

Παλλήνη 24/07/2021 

                                                                                                                         Προς τον ΕΟΠΥΥ

 

Είμαι ασφαλισμένος στον ΕΟΠΥΥ, συνταξιούχος, προερχόμενος από τον δημόσιο τομέα (Υπουργείο Παιδείας).

Ο γιατρός μου μού συνταγογραφεί το φάρμακο EXFORGE HCT (10 mg/320mg/30mg), η λιανική τιμή του οποίου είναι 31,22 . Η συμμετοχή μου, για να προμηθευτώ αυτό το φάρμακο ανέρχεται σε 22,5€.

Στο φαρμακείο μου εξήγησαν ότι ο ΕΟΠΥΥ πληρώνει μόνο το 25% της τιμής του αντίστοιχου γενόσημου φαρμάκου. Όταν , όμως, δήλωσα ότι θέλω το γενόσημο μού απάντησαν ότι γενόσημο δεν υπάρχει!!!

Σας παρακαλώ να με ενημερώσετε:

1.     Ποιο είναι το γενόσημο που αντιστοιχεί στο παραπάνω φάρμακο την ύπαρξη του οποίου μου αποκρύπτουν στα φαρμακεία;

2.     Αν όντως δεν υπάρχει γενόσημο  πώς δικαιολογείται το  ότι εγώ συμμετέχω στην αγορά του φαρμάκου πληρώνοντας όχι 7,8 € που είναι το 25% της αξίας του -όπως σε όλα τα φάρμακα – αλλά 22,5€, δηλαδή 72%!!!

Σας ευχαριστώ που θα μου απαντήσετε. Ελπίζω ότι θα με απαλλάξετε από ένα κόστος που δεν μου ανήκει. Κυρίως όμως θα με γλιτώσετε από τον κίνδυνο να τρελαθώ από το ότι υπάρχει κάποιος που ισχυρίζεται ότι 25% του 31,22 είναι 22,5

Σας ευχαριστώ

Σταύρος Ράπτης 

Συνταξιούχος εκπαιδευτικός

Ψαρών 4

Παλλήνη , Τ.Κ 153 51

Τηλ.210 6030063,  694 5750  601

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου