ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΕ.
Η Π.Ε.Σ.ΕΚ σε έχει ΑΝΑΓΚΗ και την έχεις ΑΝΑΓΚΗ. Από την πενιχρή σύνταξή σου ενίσχυσε την Ένωση. Γράψου στο σωματείο και ενημέρωσε και άλλους για την λειτουργία του. Κατέβασε την Αίτηση εγγραφής και ενημέρωσε μας με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

menu

.

Print Friendly and PDF

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ



Εγώ κι εσύ


Εν αρχή ην το χάος;
Όλα έγιναν σε εφτά μέρες;
πάντως κάποια στιγμή
γίναμε εγώ κι εσύ.

εγώ…            εσύ…
εγώ      ή       εσύ;
εγώ      κι      εσύ,
          εμείς

εμείς …         εσείς…
εμείς     ή      εσείς;
εμείς     κι     εσείς
           Εμείς

Εμείς…          Αυτοί…
Εμείς     ή      Αυτοί;
Εμείς     κι     Αυτοί
        Άνθρωποι
αδερφωμένοι σε ένα
     πανανθρώπινο
             ΕΜΕΙΣ
σύντροφοι και συναγωνιστές
  για ζωή, χαρά και ευτυχία ˙
         για έναν αληθινό
               παράδεισο
                  επί γης.



                             17  Νοέμβρη  2016
                                ΧρΙστοΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου