ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΕ.
Η Π.Ε.Σ.ΕΚ σε έχει ΑΝΑΓΚΗ και την έχεις ΑΝΑΓΚΗ. Από την πενιχρή σύνταξή σου ενίσχυσε την Ένωση. Γράψου στο σωματείο και ενημέρωσε και άλλους για την λειτουργία του. Κατέβασε την Αίτηση εγγραφής και ενημέρωσε μας με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

menu

Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 12/3








       ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ  ΕΝΩΣΗ  ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  (Π.Ε.Σ.ΕΚ)   
                   Διαθεσιμότητες-απολύσεις εκπαιδευτικών-    αυτοαξιολόγηση-απεργία ΑΔΕΔΥ
·      Η κυβέρνηση, στις 22 Ιουλίου  2013, έθεσε σε  διαθεσιμότητα 1900 περίπου  συναδέλφους τεχνικών ειδικοτήτων  για 8 μήνες με σκοπό , κατά δήλωσή της, να τους μετατάξει  σε άλλες υπηρεσίες.  Στις 23 Μαρτίου συμπληρώνεται το 8μηνο και αρκετοί συνάδελφοι που  δεν έχουν απορροφηθεί σε άλλες υπηρεσίες θα απολυθούν. Είναι φανερό ότι η διαθεσιμότητα είναι ο προθάλαμος της απόλυσης Δ.Υ,  για να μπορέσει η κυβέρνηση να ξεπεράσει τα συνταγματικά κωλύματα από τη μονιμότητα των Δ.Υ  και να απολύει συνεχώς με βάση τις απαιτήσεις της τρόικας.
·      Ταυτόχρονα  η κυβέρνηση εισάγει την αυτοαξιολόγηση στην εκπαίδευση, ως προθάλαμο της αξιολόγησης, για να επιλέξουν οι εκπαιδευτικοί την  αυτοχειρία, κάνοντας  πιο εύκολο το έργο το δικό της και της τρόικας για νέες απολύσεις ώστε να εμφυτευθεί το νέο πνεύμα στο «νέο» πιο ταξικό σχολείο.
·      Για να μην υπάρχει  καμία  αμφιβολία για τις προθέσεις της κυβέρνησης,  ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης εισάγει στο νόμο για την αξιολόγηση  διάταξη σύμφωνα με την οποία το 15% των Δ.Υ θα κρίνονται σε κάθε αξιολόγηση ανεπαρκείς. Με αυτό τον τρόπο η κυβέρνηση, μετά το 1911 που θεσπίστηκε η μονιμότητα των Δ.Υ,  θα απολύει Δ.Υ, ξεπερνώντας τα συνταγματικά κωλύματα. Με  τη διάταξη  αυτή  ο Μητσοτάκης αφαίρεσε και το τελευταίο φύλλο συκής, για όσους πίστευαν και πιστεύουν δυστυχώς ακόμη  ότι η αξιολόγηση  θα βοηθούσε την εκπαίδευση  και θα έκανε τους εκπαιδευτικούς καλύτερους.
·      Πέρα από αυτά ακολουθούν  οι υποχρεωτικές μεταθέσεις, οι αναπληρωτές ΕΣΠΑ, το κλείσιμο και άλλων σχολικών μονάδων, η αναδιανομή των οργανικών θέσεων,  θα κάνουν  τη ζωή  στο σχολείο κόλαση.
·      Μπροστά σε αυτή τη λαιμητόμο ο κλάδος των εκπαιδευτικών δίνει αγώνα ενάντια στην αυτοαξιολόγηση, κάτω από αντίξοες συνθήκες. Έχει να αντιμετωπίσει το φόβο που έχει εγκατασταθεί στο μυαλό του καθενός ότι το Υπουργείο παιδείας μπορεί εύκολα να σε τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί και να σε απολύσει.
·      Αυτή η πολιτική της τρόικας και της κυβέρνησης δεν αντιμετωπίζεται ούτε με ευχέλαια,  όπως είναι οι 24 απεργίες της ΑΔΕΔΥ, ούτε με κλαδικές απεργίες. Τέτοιες απεργίες έκαναν οι καθηγητές, οι γιατροί, οι εργαζόμενοι στην τοπική αυτοδιοίκηση, στο ΜΕΤΡΟ, οι εργαζόμενοι στη  Χαλυβουργία( 9 μήνες  απεργία), αλλά όλες απέτυχαν. Όταν η κυβέρνηση έχει κηρύξει τον πόλεμο εναντίον των εργαζομένων,  η απάντηση είναι πόλεμος.  Συντονισμένος και παρατεταμένος αγώνας όλων των εργαζομένων, ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, μέχρι να ανατραπεί όχι μόνο η κυβέρνηση που έχει μετατραπεί σε κλητήρα της Ε.Ε, αλλά και η πολιτική της Ε.Ε και του ΔΝΤ. Άλλη λύση δεν υπάρχει.
·      Δυστυχώς οι ηγεσίες της ΑΔΕΔΥ και ΓΣΕΕ επί 5 χρόνια,όσα δηλαδή εφαρμόζεται από την κυβέρνηση η μνημονιακή πολιτική ,προσπαθούσαν να αποσυντονίσουν τους αγώνες των εργαζομένων. Όταν ο πρόεδρος της ΓΣΣΕ ήταν συνομιλητής της Μέρκελ , όταν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες δεν μπορούν να υπερασπισθούν τους εργαζόμενους και να δώσουν μια κρίσιμη μάχη και να την κερδίσουν, τότε κάτι σάπιο υπάρχει  και πρέπει να ανατραπεί, όσο πιο γρήγορα γίνεται. Η απεργία των διοικητικών των πανεπιστημίων κράτησε 13 εβδομάδες, παρά τους εκβιασμούς, τις απειλές, τις «συμβουλές» για μηδισμό, για «ρεαλισμό».  Έπρεπε στο πλευρό τους να βρεθούν όλοι οι εργαζόμενοι. Μόνο με έναν τέτοιο  ξεσηκωμό υπήρχε ελπίδα να ανατραπεί η πολιτική αυτή. Αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι έδωσαν τον αγώνα μόνοι.
·     Την Τετάρτη, 12/3, γίνεται άλλη μία 24ωρη απεργία εν όψει της συζήτησης νομοσχεδίου  για νέες απολύσεις στο δημόσιο τομέα. Συμμετέχει και η ΟΛΜΕ. Στο δρόμο θα είναι και οι εκπαιδευτικοί που είναι σε διαθεσιμότητα και στον προθάλαμο για απόλυση.   Η απεργία είναι ασφαλώς αναντίστοιχη  με αυτά που διακυβεύονται. Όλοι το καταλαβαίνουμε. Μοιάζουν « οι προσπάθειές μας σαν των Τρώων». Παρά τις ενστάσεις μας για τη μορφή της  απεργίας, πρέπει να είμαστε στο πλευρό των εκπαιδευτικών  που απολύονται. Έρχονται νέες απολύσεις. Υπάρχει οργή για την κυβερνητική πολιτική, για την ανοχή των συνδικαλιστικών ηγεσιών απέναντι στην κυβέρνηση και για τη μη σύγκρουση με την κυβέρνηση. Η συσσωρευμένη αυτή οργή κάποτε θα ξεσπάσει. Σε κάθε περίπτωση οι συνάδελφοι που απολύονται δεν μπορούν να αφεθούν μόνοι. 
·      Πείνα, εξαθλίωση, απολύσεις, διάλυση δημόσιων αγαθών, ξεπούλημα κοινωνικού πλούτου.          Απέναντι σ’ αυτή την πολιτική δεν μπορούμε να μένουμε με σταυρωμένα χέρια.
Τετάρτη, 12/3,  οι  συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν στο συλλαλητήριο. Πλατεία Κλαυθμώνος, ώρα 11.00.
                                                                                                      
                                                                                           10.3.2014


                                                                                         ΑΠΟ ΤΟ ΔΣ





2 σχόλια:

  1. συναδελφοι σωστα αυτα που γραφετε. Να τα επικροτήσουμε 10 φορες. Αλλά οι εποχές για ήρωες έχουν τελειώσει. Ποιος θα απεργήσει αύριο. κανένας. αισθάνομαι άσχημα που απολύονται συνάδελφοι, που Νοσοκομεία κλείνουν , φάρμακα κόβονται, ο γειτονάς μας αυτοκτονεί, και εμείς κατεβάζουμε κουρτίνες. Μακάρι να γίνει ένα ξέσπεσμα εκεί που όλα τα σκιάζει η φοβέρα. Αν αύριο είναι πάλι 100΄η200 και συνάδελφοι απολύονται, με τικουράγιο θα προχωρήσουμε. Δεν έχω να προτείνω τίποτα. Μ. Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς ενώ έχουμε πόλεμο κάποιοι αφελώς η όχι, έχουν ακόμα τις αυταπάτες ότι χωρίς ανάλογη αντίσταση θα μπορέσουν να επιβιώσουν.
    Ακόμα σέρνονται πίσω από τις συμβιβασμένες ηγεσίες και κάποιοι ελπίζουν ότι θα τους σώσει ο κάθε Σταθάκηκ του ΣΥΡΙΖΑ.
    Το σύστημα προελαύνει και αναδιατάσσεται και εμείς πάμε με τους ίδιους και τα ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή