ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΕ.
Η Π.Ε.Σ.ΕΚ σε έχει ΑΝΑΓΚΗ και την έχεις ΑΝΑΓΚΗ. Από την πενιχρή σύνταξή σου ενίσχυσε την Ένωση. Γράψου στο σωματείο και ενημέρωσε και άλλους για την λειτουργία του. Κατέβασε την Αίτηση εγγραφής και ενημέρωσε μας με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ

menu

.

Print Friendly and PDF

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ



   

    

           ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ    (Π.Ε.Σ.ΕΚ)
                                                                                                                               Αθήνα  8.9.201 
   Η  απεργία διαρκείας σε όλη την εκπαίδευση είναι
                                         μονόδρομος
1.     Το  Υπουργείο παιδείας μέχρι τώρα υλοποιεί με σχέδιο και προγραμματισμό την κατεδάφιση της δημόσιας εκπαίδευσης: Θέτει σε διαθεσιμότητα 2.500 καθηγητές, μετατάσσει 5.000 στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, καταδικάζει 10.000 αναπληρωτές στην ανεργία και ετοιμάζεται  να ξεσπιτώσει χιλιάδες συναδέλφους μετά τα «πλεονάσματα» που προέκυψαν από την αύξηση του ωραρίου και το κλείσιμο και συγχώνευση σχολικών μονάδων.
2.    Μετά την επίθεση εναντίον των εργασιακών σχέσεων των καθηγητών,  βάζει ταφόπλακα και στο δημόσιο σχολείο:  Επαναφέρει  τη φρικτή μεταρρύθμιση του Αρσένη με πανελλήνιες εξετάσεις και  στις τρεις τάξεις Λυκείου με προφανή σκοπό να αποδομήσει το  Λύκειο και να εξαναγκάσει τους μαθητές- κυρίως από τα φτωχά στρώματα της κοινωνίας- να στραφούν στην κατάρτιση και στην μαθητεία από 15 χρονών. Γι’ αυτό θεσμοθετεί την ίδρυση  μεταγυμνασιακών  ΙΕΚ,   εκτός Υπουργείου παιδείας,  ωθώντας τους άμεσα ή  έμμεσα στην ιδιωτική εκπαίδευση.  
3. Η πολιτική αυτή πρέπει να ανατραπεί. Στους καθηγητές έλαχε ο κλήρος να αντιπαρατεθούν με το σύνολο της κυβερνητικής πολιτικής. Η αντίδραση στην κυβερνητική πολιτική έπρεπε να είναι υπόθεση όλων των συνδικαλιστικών οργανώσεων. Γιατί η διάλυση της δημόσιας υγείας και παιδείας, η εξαθλίωση των συνταξιούχων και η με βήμα- βήμα κατάργηση του ασφαλιστικού συστήματος  αφορά όλους τους εργαζόμενους, παλιούς και νέους ή αυριανούς συνταξιούχους,  και έπρεπε να είχε προκαλέσει την αντίδραση του συνδικαλιστικού κινήματος με μοναδικό αίτημα την ανατροπή της πολιτικής  τρόικας-Ε.Ε-ΔΝΤ. Επειδή μέχρι τώρα  η ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ και με τις 24ωρες ανά δίμηνο απεργίες έχουν συμβάλει στο να μη συναντούν οι μνημονιακές κυβερνήσεις σοβαρές αντιστάσεις από την πλευρά του εργατικού κινήματος, οι καθηγητές δεν είχαν άλλη  λύση. Οι συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί είναι στο πλευρό των μαχόμενων καθηγητών και είναι στη διάθεση της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ για την ενίσχυση των απεργιακών επιτροπών. Καλούμε τη Γ.Σ των προέδρων των ΕΛΜΕ να κάνει αποδεκτή την πρότασή μας.
4.    Ο αγώνας των καθηγητών είναι δίκαιος και αφορά όλη την κοινωνία. Το κλείσιμο σχολικών μονάδων και η αύξηση αριθμού μαθητών κατά τμήμα, η διάλυση της τεχνικής εκπαίδευσης και η κατάρτιση των μαθητών από τα 15 τους χρόνια, είναι εγκληματική πολιτική και δεν μπορεί να μείνει χωρίς απάντηση.
5.    Η Π.Ε.Σ.ΕΚ καλεί τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης να συντονιστούν σε κοινούς αγώνες. Ο αγώνας αυτός μπορεί και πρέπει να γίνει υπόθεση όλου του λαού.
6.    Καλούμε κάθε συνταξιούχο εκπαιδευτικό σε κάθε νομό και πόλη να πλαισιώσει τις κατά τόπους απεργιακές επιτροπές και να περιφρουρήσει  τον αγώνα των μάχιμων συναδέλφων.

                            Για την Π.Ε.Σ.ΕΚ
   Ο πρόεδρος                                Η  Γ. Γραμματέας

Τάσος Σταυρόπουλος                      Πόπη Μαζοκόπου


http://syntaxekpedeftikoi.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. 'Ευχαριστούμε' τις Ομοσπονδίες μας που ενδιαφέρθηκαν και για τους συνταξιούχους εκπαιδειτικούς !
    Δηλαδή εμείς παύσαμε να είμαστε εκπαιδευτικοί ;

    Αυτό ήταν το σχόλιό σας για την επανέναρξη της ελεύθερης εισόδου των εκπαιδευτικών στα μουσεία. Είμαστε συνταξιούχοι, πρώην εκπαιδευτικοί και ο συνδικαλισμός των εν ενεργεία είναι δική τους υπόθεση. Εμείς έχουμε άλλα ζητήματα, όπως το εφάπαξ και τα επικουρικά. Να γίνει παρέμβαση και δραστηριότητες για αυτά και όχι για την απεργία διαρκείας που συμβουλεύετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή